Ofte stillede spørgsmål

Et medlem er en person, der har indmeldt sig og betalt kontingent til klubben for denne sæson. Dermed  har personen ret til at booke baner og bruge klubbens faciliteter.
Bemærk, at der kan være begrænsninger i, hvornår der kan bookes baner afhængig af typen af medlemskab.

En gæst er en person, der ikke selv er medlem af klubben men som spiller med et medlem af klubben med et særligt medlemsskab.
En gæst kan også være en spiller, der har købt adgang til at spille 1-2 timer mod forudbetaling til Allan/Henrik.

Du kan kun booke baner før kl. 17.00.

Hvis du ikke var medlem i Brabrand i 2019, skal du først oprette dig som medlem under ‘Medlemskab – nyt medlem. Herefter skal du købe det medlemskab, du ønsker. Du kan ikke booke baner, førend du har købt et medlemskab. Alle medlemskaber løber fra den 01.04.
Bemærk dog muligheden for at være gæstespiller uden medlemsskab.

Når du har betalt dit kontingent, vil du få tilsendt et login med brugernavn og en midlertidig adgangskode. Med dette kan du booke baner via vores hjemmeside. Du finder booking øverst i menuen: Book Bane. Bemærk, at du bliver videresendt til det specielle banebookingmodul, som har været anvendt de seneste år. Du SKAL vælge en makker at booke en bane sammen med. Du kan fremsøge din makker på navn eller brugernavn. Du kan kun booke én time ad gangen, og du kan max. have to baner reserveret ad gangen. Du og din makker får en mail til bekræftelse af bookingen, og du kan vælge at få bookingen som en kalenderreservation i Outlook.
Hvis der er arrangementer som faste træningstider eller andet der gør, at du ikke kan booke en bane, så  vil der være spærret for dette i banebookingen.

Du kontakter vores baneansvarlige: Jochim Kempe, du finder kontaktinfo her

Du kan rette henvendelse til kassereren Allan. Du kan ikke booke baner, så længe du er i restance. Du finder kontaktinfo HER.

Der er ikke noget krav om alder.

Hvis du ønsker at spille tennis på vores anlæg, men ikke ønsker at blive medlem, så er det også en mulighed. Du kan kontakte Allan (aj@chiptronic.dk) eller Henrik (hbf@seges.dk) senest to dage før du ønsker at spille. 1 banetime koster 100 kr. og 2 timer efter hinanden koster 150 kr.
Oplys i mailen hvornår og hvor du ønsker at spille, efter at have tjekket for ledige baner. Allan/Henrik booker banen for dig, og du skal så indbetale via mobilepay (nr. 763000) umiddelbart efter bekræftelse af banebookingen. Sker dette ikke bliver bookingen slettet. Bemærk, at du er ansvarlig for jeres anvendelse af anlægget.

Klubkontingentet bestemmes af medlemmets alder pr. 1. januar 2020.

Er du højst fyldt 10 år 01.01.2020 er dit medlemsskab: MINITENNIS.

Er du højst fyldt 17 år 01.01.2020 er dit medlemsskab: JUNIOR.

Er du højst fyldt 25 år 01.01.2020 er dit medlemsskab: UNGSENIOR

Er du over 25 år 01.01.2020 er dit medlemsskab: SENIOR eller SENIOR DELTID

Du kan se kontingenterne HER

Bemærk, at der er halveret kontingent for nye medlemmer, som ikke var medlem af klubben i 2019.

Du er velkommen til at henvende dig til medlemsadministrator, Allan Jaquet, du finder kontaktinfo HER.

Medlemskab / Forny medlemskab.

En gratist er en person, der uretmæssigt spiller på klubbens anlæg uden at være medlem og uden have betalt. Gratister kan bortvises fra anlægget og i yderste konsekvens kan der ske politianmeldelse for brugstyveri.

Som medlem af klubben kan du spille med et ikke-medlem som DIN gæst. Det kræver, at du forinden bliver oprettet specielt i tilmeldingssystemet og dermed kan booke en bane i 1-2 timer med en gæst. Du vil senere blive afkrævet 35 kr. pr. banetime, som du har booket med en gæst i løbet af sæsonen. Gæsten behøver naturligvis ikke være den samme person hver gang. Bemærk, at du er ansvarlig for gæstens anvendelse af anlægget.

Hvis ovenstående er aktuelt for dig, så bedes du kontakte Allan (aj@chiptronic.dk) mindst to dage før, at du første gang vil spille med et ikke-medlem som din gæst.

Bane 1, 2 og 3 er udstyret med kunstlys, som skal tændes og slukkes manuelt. Lyset kan normalt først tændes efter at lysstanderne langs trappen ned til Stenbækvej er blevet tændt.
Lyset tændes/slukkes i EL-skabet, som findes indenfor til venstre for døren i klubhuset. Åbn skabet og drej den relevante af de tre drejekontakter mærket henholdsvis bane1, bane2 og bane3.
Bemærk, at lyset kun må være tændt i den periode, som du har booket bane til.

Sidst men ikke mindst: HUSK AT SLUKKE BANELYSET, NÅR JERES BANEBOKING UDLØBER.

Hvilke oplysninger registreres
De personoplysninger som Brabrand IF Tennis registrerer, kan for eksempel omfatte dit navn, din adresse, din email-adresse, din fødselsdato, dit køn og lignende identifikationsoplysninger samt loginoplysninger.

Til hvilket formål registreres oplysningerne
Brabrand IF Tennis registrerer dine personoplysninger for at kunne gennemføre din tilmelding/booking eller levere en given tjeneste til dig, tilmelde dig ønskede faciliteter og for at kunne fremsende opkrævninger og oplysninger vedrørende dine abonnementer, klippekort, tilmeldinger og bookinger.

Sletning af personlige data
Du har mulighed for at anmode Brabrand IF Tennis om at få slettet alle dine personlige oplysninger fra bookingsystemet, men det skal understreges, at dette kun kan ske, såfremt der ikke er forhold hos Brabrand IF Tennis som bevirker, at data skal bibeholdes.
Af hensyn til bogføringsloven vil fakturaer blive bibeholdt i systemet i minimum 5 år.

Fik du svar på dine spørgsmål?

Hvis ikke er du meget velkommen til at kontakte os. Du finder vores kontaktoplysninger her.